Klachtenregeling
Uw mening telt
Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.
U heeft een klacht, wat nu?
Bent u toch niet tevreden over uw behandeling? Bespreek het allereerst met uw behandelend fysiotherapeut. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. In onze praktijk doen wij er alles aan om onze patiënten zo goed mogelijk te helpen en tevreden te stellen.
Indien u toch een klacht wil indienen, kunt u terecht op de website van Keurmerk Fysiotherapie. Eén van de klachtenconsulenten van Keurmerk Fysiotherapie neemt contact met u op en zal proberen om samen met u en uw fysiotherapeut tot een oplossing te komen.